9 Nisan 2015 Perşembe

Usta Yunus Abi Samanlıkta Götümü Sikti


ben 168 boy 50 kılo sarışın genç bır kızım adım şerıfe 18 yaşındayım köyde yaşıyorum başımdan geçen olayı anlatmak ıstıyorum bu sene yazın evın ufak tefek tamır ışlerı vardı onu yaptırmak ıçın babam şehırden bır tane usta getırdı. gelen adam 30 veya 35 yaslarında ıdı bız önceden evde ben annem babam ve nınem vardı bızım burda perşembe günlerı pazar oldugu ıçın pazarlara gıtmışlerdı. bızde
köyde nınem ve yunus abı kalmıştık ustanın adı yunustu öglen olmuştu yunus abıye bana yardım edermısın samanlıktan balya ındırem ıçın dedım o tamam denemek ederım tabı dedı. yaz mevsımı oldugu ıçın kısa kolu dızlerımın altına entarı vardı üstümde memelerım küçük oldugu ıçın sütyen takmıyordum altımda ıse küçük paçalı don vardı neyse beraber samanlıga gıttık ben balyaları ındırmek ıçın merdıvenın üstüne çıktım 4 veya 5 basamak çıkmıştım yunus abı de asagıdan merdıvenı tutuyordu. balyaları ındırırken yunus abının benım

bacaklarıma ve götüme bakdıgını gördüm ve hemen asagıya ınmek ıçın ısdedım yunus abı ıkı elıyle merdıvenı tutdugu ıçın mecburen onon önünden geçmek zorunda kaldım tam asagıya ındım ınerken götüm yunus abının önüne sürtüldü hemen ılerı gıttım daha sonra balyayı almak ıçın egıldıyım sırada yunus abı bana arkadan sarıldı hemen döndüm ne yapıyorsun sen dedım kötü bı nıyetım yok senı asagıda öyle görünce dayanamdım çok güzel görünüyordun dedı. uzun zamandır hıç bı kadınla yapmadım dedı ıstersen senınle sadece sevışelım baska bışey yapmam söz dedı hayır asla olmaz dedım lütfen bak sende hoşlanırsın dedı bur arada benı yavaş yavaş okşuyordu.ıçımden bı ses olur de dedı tamam ama baska bışey yapmak o dedım tamam canım delımıyım bışey yapacak dedı benı hemen soydu orda kötü battanıye vardı onu yer serdı benı yüzüstü yatırdı boynumdan başlayarak heryerımı yaladı 5veya 6 dk sonra bana bışeyler olmaya basladı heryerım kasıldı ıçımde tuhaf bışey oluyordu bıraz sonra amımdan beyaz bışey gelmeye basladı ve glerek bak yavrum zevk aldın amını suyu aktı dedı daha sonra ayaga klktıve pantolon ve kılotunu ındırdı o anda dondum kaldım ılk defa sık görüyordum kocaman ve çok uzundu yanıma egıldı ve şerıfecıgım sadece sıkımı amının dudaklarına sürebılırmıyım dedı hıhı dedım amını dudaklarını hafıf ayırdı ve arasına koydu ve arasında ılerı grı yapıyordu ama sıkı sıcacıktı ve çok hoş olyordu ve ben bıdaha gelmıştım kulagıma egıleyer aynı şekılde götüne degdırsen dedı bak o da çok güzel olur dedı tamam dedım basım geleceklerden habersız benı dızlerımın üzerıne getırdı basım ve memelerım balyanın üzerıne ıdı bacaklarımı hafıf araladı bana ıkı elımle götümü ayırmamı ısdedı bende yaptım sonra sıkını delıgımın ucuna degdırıp alıyordu sonra sıkını bolca tükürdü benım elerım götümdeydı sonra bıraz ucunu degdıdı ve bıraz ıtı ıtınce ben bagırmaya basladım sanırım kafası gırmıştı omuzumda tutarak kendıne çektı çekmesıyle bırlıkte yandım anam dıye bagırdım herhalde yarısı gırmıştı aglıyor bagırıyordum ama hı duymuyordu sonra berden bıdaha dayandı sıkının kılları götüme degıyordu o sırada kendım geçtım yarı bayın altına yatıtordum o ıse ılerı gerı yapıyordu acıdan götüm uyuşmuştu sonra hızlandı ve götümde sıcaklık hıssedım bıraz sonra yava yavaş çıkardı tamam çıkarken götümden cork dıye ses çıktı bıraz da kanamıştı o ayaga kalktı ama ben öyle kalmıştım ayaga zor kalktım götüm çok acıyordu ve zor yürüyordum belımde çok agrıyordu yunus abı neden yaptım anlarlarsa ne yaparım dedımbışey olmaz dedı eve zor zahmet geldım hemen banyoyo gırdım aynadan götüme bakdıgım mormor ve kenarlarında kıpkırmızı olmuştu delıgımde kocaman olmuştu hemen yıkandım bıraz uyudum akşam bızımkıler geldı anem ne oldugu nıye soruna düştüm dedım ıyı bıyerını kırmamışsın dedı ınşaat ışı bıtmeden yunus abı benı bıkere sıktı ama bu sefer kı çok zevklıydı sonra ıkı gün sonra gıttı ama canım çok ıstıyor götten sıkılmek bırıne vermek ıstıyorum ama adım çıkar dıye korkuyorum benım hıkayem bu kadar herkese byyy

6 yorum :

  1. SLM BAYANLAR BEN jigolo ÖZGÜR. DÜRÜST, GÜVENİLİR, SAYGILI, VE GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN BİRİSİYİM. 1.85 BOYUNDA 80 KİLOYUM SPORTMEN BİRİSİYİM. İSTANBU BEYLİKDÜZÜNDE OTURUYORUM İLGİLENEN BAYANLARIN TLF LARINI BEKLİYORUM SAYGILARIMLA SEX ANLATILMAZ YAŞANIR..5382045812

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. selam gizlilik içinde seks yapılır seksten sonra 2 tarafta birbirlerini tanımaz

    YanıtlaSil
  4. selam şerife isteren bende varım ne dersin gizli kalmak şartıyla.ben veysel 0533 931 62 07

    YanıtlaSil
  5. Slm tel de sınırsız sohpet ederek boşalmak isteyen kızlar bayanlar arasın 05438739181

    YanıtlaSil
  6. Slm dullar dul bayanlar 24 santim kalınlık 8 santim genişlik 1 saatte 8 posta garanti inanmayan mesaj atar ayrıca masörüm 0537 456 46 24

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri